Miał być internet w domu, firmie, płacisz za to, a jednak nie ma sygnału? Próbujesz skontaktować się z firmą, która powinna dostarczyć tę usługę i ciągle słyszysz coś o awarii?

Do redakcji "Nowego Pomorza" zgłaszają się osoby skarżące się na działanie jednej z pomorskich firm, która od dwóch miesięcy nie dostarcza usługi polegającej na dostępie do internetu, a pobiera za to pieniądze. Prawdopodobnie poszkodowanych, nie tylko na terenie powiatu kościerskiego mogą być dziesiątki. Dlatego redakcja portalu nowepomorze.pl przygotowując o tym materiał prosi wszystkich, którzy w 2017 roku zostali pozbawieni usługi z winy dostawcy o kontakt z redakcją: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

(a)

Kościerzyna 112

"NOWE POMORZE" - ukazujemy się już 18 lat

  • 3_2009 copy
  • jedynka12-2014
  • 4_2009 copy
  • 7_2008 copy
  • 122012
  • 10_2006 copy
  • 9_2008 copy
  • 1_2005
  • 1_2006 copy
  • 11_2006 copy
  • 2_2006 copy
  • 5_2009 copy
  • 7_2006 copy
  • jedynka-pazdziernik2012
  • jedynka10-2014
  • 3_2007 copy
  • 7_2009 copy
  • 3_2006 copy
  • 1_2007 copy
  • 1_2008 copy
  • 3_2008 copy
  • 2_2009 copy
  • 4_2006 copy
  • 4_2007 copy
  • jedynka09-2014
  • 5_2008 copy
  • 062012
  • 092012
  • 3_2005
  • 8_2006 copy
  • 5_2005 copy
  • 12_2006 copy
  • 5_2006 copy
  • 6_2005
  • 8_2008 copy
  • 5_2007 copy
  • 2_2005
  • 6_2008 copy
  • 1_2009 copy
  • 6_2006 copy
  • 2_2008 copy
  • 6_2007 copy
  • jedynka03-2013
  • 9_2006 copy
  • 4_2008 copy
  • 2_2007 copy
  • 4_2005 copy
  • 7_2007 copy
  • jedynka12-2013
  • jedynka6-2014